Hold bryllupsfesten i jeres egen baghave

I skal giftes og nu skal det fejres med den helt store fest. Bryllupsplanlægningen er i gang, og noget af det allerførste og vigtigste at få på plads er, hvor denne uforglemmelige aften skal finde sted.

Det kan nogle gange være svært at finde ledige festlokaler, da mange af de populære steder kan være booket mange måneder i forvejen, især hvis i vil holde et sommerbryllup. Hvis dette er tilfældet, hvorfor så ikke gøre jeres bryllupsfest endnu mere personlig, og holde den hjemme i jeres egen baghave?

Bor I i Herning, Holstebro eller Skjern og omegn har Videbæk Telt- og Serviceudlejning alt til teltudlejning, som kan være med til at danne de helt perfekte rammer for jeres bryllup.

 

Derfor skal du leje et festtelt til brylluppet

Der er en masse fordele ved at holde jeres bryllup i telt. Her kommer 5 gode grunde til at holde bryllup i festtelt:

  1. Det er jer selv der bestemmer alt
  2. Inviter så mange gæster som I vil
  3. Få indflydelse på prisen. Når i holder bryllupsfesten hjemme i baghaven, er det op til jer, hvor meget I selv vil lave
  4. Skab selv den helt rette stemning
  5. Mulighed for én leverandør af alt

 

En af de helt store fordele ved at holde jeres bryllup i et festtelt er, at I kan skræddersy festen til jeres antal gæster. Der findes mange forskellige størrelser og priser på telte, så på den måde kan I tilrettelægge brylluppet efter et bestemt budget.

Et bryllup behøver ikke at være kedeligt, bare fordi det bliver holdt i et telt. Derfor er det kun fantasien der sætter grænser for, hvordan I vil opstille de rette personlige omgivelser, for at skabe de perfekte rammer til jeres bryllup.

 

Når den store dag nærmer sig, har i garanteret nok at tænke på. Taler, borddækning, bordplaner osv. Derfor kan madlavningen være et af de punkter, man gerne vil slippe for at tænke på, på denne dag. Ved Videbæk Telt- og Serviceudlejning kan I få leveret alt til jeres fest, dvs. telt, borde og stole, service og mad. Dermed har I kun én leverandør, hvilket kan lette trykket fra jeres skuldre og gøre det en lille smule mere overskueligt at planlægge jeres helt store dag.



Brud og Gom