De fleste af os holder kun et bryllup og her skal den have fuld skrue. En god dag i kirken eller på Rådhuset er ofte akkompagneret med en god middag. I vores optik er et rigtig bryllup nødsaget til et have et flot mobildiskotek til bryllupsfesten. I denne artikel har du tre vigtige overvejelser du skal gøre dig, når du lejer en DJ til bryllup
Dansegulv og bar
Det råd vi giver allermest til kommende brudepar og deres dansefest er, at sætte bar og DJ så tæt ved hinanden som muligt. Vi danskere skal lige have lidt indenbords før dansen for alvor tager fart. Andre danser slet ikke og er mest til, at hænge i baren. Derfor er det vigtigt at få folk samlet så festen ikke bliver spredt. Derfor placér altid DJ og mobildiskoteket så tæt på baren som muligt.
Få lavet en god musik-inspirationsliste
Når vi som DJ’s skal spille er vi jo til for jeres skyld. Derfor er det vigtigt i får sat jer ned og tænkt igennem hvilken musik i kan lide og gerne se spillet til festen. Via denne liste får vi en god direktion på hvilken genrer og musikstil i gerne vil høre som vi derfra forbereder os ud fra.
Vi er heller ikke bange for at rådgive omkring enkelte numre. Vi har meget erfaring og ved hvilke numre, der virker rigtig godt til forskellige anledninger.
Spilletider for DJ’en og sørg for forlængelse
Spilletider kan variere fra bryllup til bryllup men ofte hedder det fra kl. 23.00 – 03.00. Eller hvis det er heldags bryllup så fra kl. 18.00 – 03.00. Til bryllupper er der altid en masse taler og indslag hvilket altid trækker ud. Derfor skal du nok ikke forvente at bryllupsfesten starter før kl. 23.00 – måske endda senere.
Hos MusikDJ kan du altid forlænge DJ’en på selve aftenen hvis danse-festen ikke skal slutte.
Vi håber ovenstående gav et lidt bedre indblik i booking af DJ til bryllup. Tøv aldrig med at skrive til os hvis du sidder inde med nogle spørgsmål.